šeštadienis, gegužės 24, 2008

Ypatinga diena



Šią savaitę ir tarp draugų, ir lietuviškoje blogosferoje "nugriaudėjo" nemažai gimtadienių (Gegužės 22, Gegužės 23) . Na, jeigu jau taip, tai ne išimtis būsiu ir aš. Taigi, kaip jau supratote, šiandien - Gegužės 24 d. - mano gimtadienis! Šią, tikriausiai pirmą kartą gyvenime apsiniaukusią ir tamsią gimimo dieną, man sukanka 16 metų. Tikriausiai apie mano amžių išgirdote pirmą kartą, nes tik dabar pastebėjau, kad bloge nėra jokios informacijos apie autorių, t.y. mane :D My fault. Tikiuosi, ši klaida artimiausiu metu bus ištaisyta :) Taigi, žinokitės dabar, kad šiandien laukiu sveikinimų ir dovanų! :)
Beje, Vikipedijoje atradau įdomių faktų apie Gegužės 24-ą dieną:

15 pr. Kr. Gimė Julijus Cezaris, Romos imperatorius
1686 gimė Gabrielis Farenheitas, termometro išradėjas
1743 gimė Žanas Polis Maratas, vienas Prancūzijos revoliucijos lyderių
1819 gimė Viktorija, D. Britanijos karalienė


1884 Samuelis Morzė pasiuntė pirmąją žinutę telegrafu
1956 Lugane (Šveicarija) įvyko pirmasis Eurovizijos dainų konkursas
1997 atidengtas Europos geografinį centrą žymintis akmuo (Vilniaus apskritis)

Kadangi šios dienos įvykių sąrašas yra nepaprastai ilgas, čia įdėjau tik mane labiausiai sudominusius faktus. Visą kitą informaciją galite rasti angliškoje ir lietuviškoje Vikipedijoje :)

Beje 2: nuotraukoje matote patį pirmą daiktą, kurį pamačiau šiandien ryte "išsirangęs" iš lovos. Taip gražiai atrodė, kad negalėjau nenufotografuoti :)

Komentarų nėra: